Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

jag vill ha dig.

Kategori:

Simon, kommer du ihåg när vi gick ut för att ni skulle röka? Den gången vi gick till tågstationen i gåvan. Vi ställde oss där för att ingen skulle se er och ni tände en varsinn cigg. Du ställde dig bredvid mig och kramade om mig. Jag sa åt dig att jag hatade när folk rökte och att du fick gå iväg om du skulle göra de. Då slängde du ciggen på marken, fast du bara hade tagit nått bloss, sen klev du på den och tiddade på mig med dina vackra ögon. Då ska jag sluta röka nu, för jag vill ha dig. Så sa du, minns du det?

Älskade simon, jag ville ha dig också. Det ville jag hela tiden. Det vill jag fortfarande. Jag vill ha dig här hos mig, nära mig. I'll always be yours! / din gabbi
Kommentera inlägget här: