Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

Ett G på armen

Kategori:

Simon, kommer du ihåg andra gången jag kom och hälsade på sanna? Jag såg att din moppe stod utanför huset när vår bil rullade in på uppfarten. När jag kom in stod du där, redo att krama om mig. Jag tror att det var sista april? Vi umgicks hela dagen, du jag och sanna. När sanna sedan gick iväg för att göra nånting stog vi där ensamma i köket. Du berättade hur mycket du hade saknat mig, och sedan visade du din arm. Du hade ristat in ett G på din arm och fyllt i med bläck. Precis som en tatuering sa du. "Jag kommer ha kvar den här resten av mitt liv. Så mycket betyder du för mig". Så sa du.

På kvällen drog vi runt i gåvan. Vi var med några av era kompisar, kanske alex? Jag kommer faktiskt inte ihåg, du var allt jag såg. sen gick vi till kasen, den bredvid sannas hus. Vi stod där länge, du höll om mig och vi bara var, vi såg bara varandra. Det var en av dom lyckligaste stunderna i mitt liv.

Dagarna går simon, men tiden har ännu inte gjort det lättare att förstå, att inse. Du finns inte mer, inte mer än att du finns i mitt hjärta och minne. Jag tänker på dig, jag drömmer om dig. Det går inte en minut utan att ditt ansikte, dina vackra ögon, ditt fina leende, har kommit upp i mitt huvud. I'll always be yours / din gabbi

KOMMENTARER:

  • Kathrinea Living säger:
    2010-10-04 | 16:37:52
    Bloggadress: http://kathrinea.blogg.se/

    helt underbar blogg! sorglig men man kan ändå inte sluta läsa. Jag antar att det är sant som har hänt, men måste ändå fråga om det är det? man vet ju aldrig

Kommentera inlägget här: