Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

Du finns i mitt hjärta. Föralltid!

Kategori: Simon

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag. Men jag har försökt ta hand om mig själv och mitt liv. Det är så svårt allting. Att aldrig mer få prata med dig. Jag vet att jag har sagt det många gånger förr, men de är det jag saknar mest. Fast vi inte träffades så ofta så pratade vi ju. Jag kunde prata om allt med dig. När jag var ledsen fanns du alltid där och tröstade mig. Och just nu skulle jag behöva ett samtal från dig. Jag skulle behöva höra din röst, ditt skratt och dina ord som alltid fick mig glad hur ledsamt livet än var. Var är du nu? Kommer jag nån gång få se dig igen? Det har snart gått fem månader och ändå är mitt huvud fyllt med frågor. Varför, varför, varför i helvete skulle det hända?! Alla säger att du finns kvar hos mig, och det är klart att du gör. Det kommer du alltid göra. Men du finns ändå inte kvar! Jag vill att du ska finnas som förr. Jag vill bara vakna upp från denna mardröm!
Fina älskade Simon, jag kommer aldrig sluta hoppas på att vi nån gång ses igen. Och när vi gör det, då kommer inget nånsin kunna skilja oss igen.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Forever yours, forever mine, forever ours! / din gabbi

Kommentera inlägget här: