Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

River flows in you

Kategori: Simon

Jag sitter i min säng och lyssnar på river flows in you och tänker på dig. Tårarna faller ner för mina kinder och mitt hjärta hugger inuti mig. Jag ångrar så otroligt att jag aldrig tog chansen att vara med dig, på riktigt. Om jag iallafall hade fått vara din på riktigt, bara för en liten stund. Jag önskar att jag inte hade varit så feg. Att jag inte hade varit så rädd för att förlora det vi hade att jag inte vågade satsa. För jag förlorade dig iallafall. FAN! Att allt skulle bli såhär, vad hände Simon? Jag vill bara säga att jag är ledsen för allt, att om jag kunde hade jag gjort saker annorlunda.
Forever yours, forever mine, forever ours. I'll always be yours! / Din gabbi
Kommentera inlägget här: