Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

Varför är ingenting som det var?!

Kategori: Simon

Nu är allt skit! Fortfarande saknar jag dig jättemycket och det är fortfarande tufft att inse att du är borta.
Igår sket allt sig men J. Han jag skrev om innan vet du. Jag trodde att jag hade hittat nån, på riktig nån som jag verkligen kände att jag ville vara med. Så sket allt sig för mig igen! Så fort jag börjar må bra så kommer en ny bomb!
Nu sitter jag ensam på hotellet i stockholm. Min rumskompis har inte kommit än. Och jag kunde inte må pissigare. Jag saknar dig, jag saknar J så otroligt. Allt känns så hopplöst. Det är inte meningen att jag ska få vara lycklig tillsammans med nån. Det verkar då inte så i alla fall. Varje gång jag känner att nu känns det bra, nu känns det helt rätt, då blir jag bara sårad.
Och det första jag tänkte när det blev såhär var att jag ville ringa dig för att få tröst, för att få gråta ut. Och så finns du inte mer!
Kommentera inlägget här: