Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

Första dagen tillsammans

Kategori:

Simon, kommer du ihåg när de blev mer på riktigt?
Dagen efter vi träffades första gången gick du jag sanna och linda till timi och kollade på filt tillsammans. Sen gick vi till dig. Det är första och enda gången jag har varit hos dig. Sanna och linda satt på lindas rum medans du och jag låg i din säng och pratade och mös. På kvällen var vi hos sanna och kollade på film med henne. Det var början på vår kärlek.

På söndagen när jag skulle åka hem kom du till sanna tidigt. Du ville va med mig så länge som möjligt sa du. Du berättade också att hamza hade ringt dig och frågat om det var okej att han höll på med mig, för han tänkte också komma till sanna dem morgonen. vad vi skrattade när du berättade det. Du visste ju redan då at det bara var du som gällde för mig.

Nu efteråt är det ganska roligt att tänka tillbaka på den helgen. Vi delade många skratt och tankar. Vi båda kände nog ganska direkt att vi hörde ihop. Att det alltid skulle vara du och jag, vad som än hände.

Kommentera inlägget här: