Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

En vacker sten åt en vacker människa

Kategori: Simon

   Idag fick jag bara för mig att åka och hälsa på dig, och det gjorde jag. Stenen var omringad av ljus och blommor och där i mitten var du. Sådär fin som bara du kunde vara. De kändes så bra att stå där med dig, som att jag hade dig tätt intill mig fast du är så långt borta. Tårarna rann och för en liten stund kändes allt så bra. Det var som att du viskade till mig att du väntade på mig, att ingenting var annorlunda. Att när vi ses igen skulle du stå där och omfamna mig. Jag saknar dig älskling, av hela mitt hjärta. Du är min stora kärlek, och det kommer aldrig förändras. I'll always be yours! / Din gabbi
Idag fick jag bara för mig att åka och hälsa på dig, och det gjorde jag. Stenen var omringad av ljus och blommor och där i mitten var du. Sådär fin som bara du kunde vara. De kändes så bra att stå där med dig, som att jag hade dig tätt intill mig fast du är så långt borta. Tårarna rann och för en liten stund kändes allt så bra. Det var som att du viskade till mig att du väntade på mig, att ingenting var annorlunda. Att när vi ses igen skulle du stå där och omfamna mig. Jag saknar dig älskling, av hela mitt hjärta. Du är min stora kärlek, och det kommer aldrig förändras. I'll always be yours! / Din gabbi
Kommentera inlägget här: