Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

Life just goes on

Kategori: Simon

Livet bara fortsätter, hur konstigt de än känns. Jag börjar acceptera att våra sena samtal aldrig mer kommer bli av, att varje gång jag är ledsen får jag ta mig igenom det utan dig. Utan dina tröstande ord. Men jag har fortfarande svårt att inse det. För mig kommer du aldrig att försvinna. Jag älskar dig på ett sätt som jag aldrig har älskat någon annan. Vi hade någonting speciellt som inte kommer varje dag, jag vet inte ens om jag kommer uppleva det med någon annan alls i livet. Du var min bästa vän och min stora kärlek. Tyvärr räckte inte tiden till och jag tog aldrig chansen. Jag vågade aldrig chansa, och jag förlorade dig. Jag kan inte leva med att ångra det, eftersom allt fint jag fick uppleva med dig kanske hade varit annorluna om jag hade tagit chansen. Men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på hur det hade varit om jag hade tagit den. Hur det hade varit om det var du och jag.
Nu har jag träffat en kille, som jag tror att du skulle ha tyckt mycket om. Och jag tror att du är glad för min skull, att jag har hittat någon som jag verkligen tycker om. För du vet hur svårt allt har varit för mig med kärleken. Det var vell kanske därför jag aldrig vågade chansa. För att jag var rädd att förlora dig. Men det gjorde jag i alla fall. Och det gör ont, så jävla ont. Jag undrar när det ska sluta kännas såhär, om det nu kommer göra det?!
Jag tänker på dig ofta. Tänker, minns och saknar. Och ibland känns det verkligen som att du är här. Att du finns hos mig igen, om en för bara en liten stund.
Jag saknar dig fina, underbara Simon.
I'll always be yours! / Din gabbi
Kommentera inlägget här: