Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

Så långt bort!

Kategori:

Över två år har gått nu och allt som hänt känns så långt bort lika som du. Men ändå känns du fortfarande så otroligt nära. I mina drömmar ser jag dig, känner dig, som förut! Dina mjuka läppar mot mina, din hand i min, dina varma kramar som omfamnar mig. Att jag inte kunde förstå hur mycket du betydde för mig innan du var borta! Men det är vell så. Man vet inte vad man har fören man mister det. Min älskade Simon! Du som förgyllde mina dagar. Du har lärt mig så mycket, och gett mig så mycket att vara glad för. Du gav mig en annan syn på livet.
Du lärde mig att dom man väljer att ha omkring sig ska ge en positiv energi och att dom som drar ner en egentligen är helt meningslösa att ha i sitt liv.
Vår korta tid tillsammans kommer alltid att finnas med mig, var jag än går, vilken väg jag än väljer. Du kommer alltid finnas med mig, i mitt hjärta.
Jag älskar dig, nu och för alltid!
/ din gabbi

Kommentera inlägget här: