Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

Kärlek vid första ögonkastet.

Kategori:

Simon, kommer du ihåg första gången vi träffades?
Jag kom till gåvan vintern 06 för att vara med sanna över helgen, när ja kom till henne så stod linda där. Jag hade ingen aning om vem hon var men hon skulle vara med oss den kvällen. Vi bestämde ss för att gå till "Minken", fritidsgården i gåvan. När vi kom dit visade sanna mig runt och snackade på om hur många snygga killar det fanns där. Jag sa till henne att alla där var fula, men hon envisades och tillslut frågade hon: "är det ingen här du tycker är snygg?" Precis då kom vi in i rummet där du satt i soffan. Mina ögon drogs direkt till dig och våra blickar möttes. "Jo, han." sa jag och pekade på dig. "Det där är min bror." sa linda. Snacka om pinsamt! Hon gick och satte sig bredvid dig och ni skrev sms till varandra en stund. Sen kom hon tillbaka. "Simon tycker att du är jättefin." sa hon.

Från den dagen var jag fast. Du var mitt allt, min ögonsten. Jag älskade dig från första stund, och det kommer jag göra till mitt sista andetag.

Kommentera inlägget här: