Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

hjärtat, jag saknar dig så..

Kategori: Simon

Har inte skrivit på ett tag, och ja har helt enkelt undvikit det. Har försökt att inte vara hemma för att slippa tänka. Och det har funkat, men de håller ju inte i längden. Just nu känns det helt okej, men nu är det massa annat skit i mitt liv och jag känner att jag verkligen skulle ha behövt dig nu. Känner mig så jävla ensam. Som att jag inte har nån att prata med, nån som finns där för mig när jag behöver de. Alla bara tjafsar om skitsaker. Om bara du vore här, här hos mig nu. Då hade livet kännts så otroligt mycket bättre. Kände bara att jag var tvungen att skriva lite till dig, så att du ändå får hänga med lite i mitt liv, för du är fortfarande en stor del av det.

Simon, mitt hjärta slår för dig. Föralltid! / din gabbi

KOMMENTARER:

  • Martin säger:
    2010-12-08 | 16:27:49

    Va fint du skriver om min bror! det gillar jag! ja älskar honom han betyder mycke för mig också ska du veta, han va den enda ja pratade med i min familj! kan fortfarande inte fatta att de e sant! MIN LILLEBROR!!!

Kommentera inlägget här: