Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

Känns så konstigt utan dig här.

Kategori: Simon

Känns så konstigt utan dig här. så fort jag går in i sannas rum så tänker jag på dig, på hur du satt där i soffan och bara tittade på mig. Du sa att du inte kunde sluta titta på mig för att jag var så fin. Ikväll gick vi förbi tågstationen där vi träffades en av de första gångerna. Bänkarna bortanför spåret där vi satt och pratade. Nu sitter vi hos alex. Och hela tiden känns det som att det är någon som saknas, och det är du. Jag vet inte vad ja ska göra. Känner mig tom och ledsen. Att vara i gåvan utan att träffa dig... Vad jag än går här så kommer minnena av dig upp. Älskade simon, du är min stora kärlek. Det kommer alltid att vara så. Det finns ingen som nånsin kommer kunna ta din plats. Ingen som kommer kunna mäta sig med dig. Ingen som jag kommer älska så som jag älskar dig. Ska försöka lugna ner mig nu och va trevlig med dom andra ett tag. Skriver senare. i'll always be yours! /Gabbi

Kommentera inlägget här: