Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

2 månader...

Kategori: Simon

Tiden går så fort, fast ändå så långsamt. Det har hänt så mycket på två månader att de lika gärna kunde gått ett år. Alla känslor och tankar som farit runt i mitt huvud. Men ändå känns det som att de var igår jag fick samtalet, att de va igår jag var på begravningen. Så otroligt förvirrande. Jag saknar dig, hela tiden saknar jag dig. Men kanske har det blivit lite lättare, nu kan det gå några timmar utan att jag tänker på dig. Jag gråter inte lika ofta längre, men fortfarande kommer det stunder då allt brister och jag kan gråta i timmar. Du har gett mig så mycket lycka och kärlek, men också sorg och smärta. Men det spelar ingen roll. Skulle jag kunna spola tillbaka tiden till innan jag träffade dig skulle jag inte ändra på något! Visst hade det varit så mycket lättare om jag inte hade träffat dig, men vad jag hade gått misste om mycket. Fina, glada, underbara Simon! Jag älskar dig, jag saknar dig och jag kommer aldrig att glömma dig. Du gjorde mitt liv så mycket bättre, och även om jag inte ser dig, inte kan höra din röst längre så vet jag att du finns här hos mig. Du och jag kommer alltid höra ihop, det vet du!

Idag blir en jobbig dag. Du har varit borta i två månader, min provvecka startar, och den startar med matteprov. Hjälp mig så att jag orkar. I'll always be yours! <3 / din gabbi

Kommentera inlägget här: