Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

...

Kategori: Simon

Älskade du, jag stannade hemma idag. Orkade inte gå i skolan. De gjorde för ont, idag gjorde de så jävla ont igen. Allt kom tillbaka, som om det var samma dag som allt hände. Jag tror inte att du förstår vad du ställt till med, hur många liv du har förändrat. Mitt liv har du förändrat totalt. Du var det bästa jag visste, dig jag alltid pratade med och den som alltid fick mig att må bra. Ingen kan nånsin ta din plats i mitt hjärta.

Varför? Jag fattar inte. Varför just du? Det finns ingen som var så omtänksam och kärleksfull som du, ingen. Det är så orättvist, att en så underbar människa ska försvinna fast det finns så många svin kvar. Det är så jävla orättvist! Men livet är vell så, orättvist och fel. Och det jobbigaste är att jag inte kan göra någonting åt det. Inget jag säger eller gör kan få dig tillbaka. Om jag bara kunde...
Jag älskar dig hjärtat! Tomrummet du har lämnat efter dig är enormt. Jag känner mig helt plötsligt så ensam. Fast jag har så många fina vänner omkring mig så känner jag mig så ensam. Ingen förstår mig, därför är jag ensam med det här. Jag måste bära tyngden själv. Den enda som nånsin skulle förstå hur ont de gör, de skulle varit du. Du är den enda som visste hur starka känslor vi hade för varan, hur omöjligt det är att släppa sin stora kärlek. Det finns ingen i världen som kommer kunna ta din plats. Du kommer alltid vara min Simon, min stora kärlek.

Forever yours, forever mine, forever ours <3 / din gabbi
Kommentera inlägget här: