Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

Min älskade, kom hem!

Kategori: Simon



Min fina fina Simon, du lämnade mig alldeles för tidigt. arton år, du hade ju förfan precis blivit myndig!
Jag kan inte kolla på en bild på dig utan att få tårar i ögonen och bara vilja försvinna härifrån. Tanken på att aldrig mer få titta in i dina vackra ögon, att aldrig mer få höra dig röst, att aldrig mer få hålla om dig, den dödar mig. Allt blev så fruktansvärt fel. Allt var ju bara ett misstag. Men ett misstag som förändrade allt. Det känns så konstigt att tänka på att du skrev till mig och ville träffa mig, och mindre än 24 timmar senare fanns du helt plötsligt inte mer. Du var borta, för alltid. Det går inte att förstå hur det känns att mista någon man älskar så mycket om man inte har upplevt de själv. Och jag älskar dig simon, så otroligt mycket.

"saknar dig sjukt mkt, vill bara träffa dig nu och hellst innan sommarlovet. hör av dig om jag kan kommer upp eller du ner:)<33333 I'll always be yours!". Jag såg de här mailet några dagar efter att du var borta. Jag vet inte vad jag ska säga Simon, de är så mycket jag skulle vilja säga till dig, men ja finner inga ord. Dom där meningarna är dom jobbigaste jag läst i hela mitt liv. Jag kan fortfarande inte läsa det utan att börja gråta.
Underbara du, jag hoppas att
du finns här endå, att du sitter här bredvid mig och tröstar mig och skyddar mig. Jag måste iallafall tro det, annars vet jag inte hur jag ska klara det här. Min fina ängel. / din gabbi
Kommentera inlägget här: