Simon Linder, I'll always be yours!

Simon Linder, den här är för dig. Till minne av dig och vår tid tillsammans <3

I miss your arms around me

Kategori: Simon

Hej älskling. Satt precis inne på facebook och kollade på bilder på dig. Då kom allt tillbaka igen. Det känns som att jag aldrig tar mig uppåt. Hela helgen har jag varit på läger, miljötinget i ludvika. Det var riktigt skönt att komma iväg och lämna allt bakom mig en helg. Och jag har varit riktigt glad och inte haft så mkt tid att tänka på dig vilket var skönt, förlåt men de är skönt att få glömma för en stund. Men när jag kommer hem och blir ensam igen så faller jag tillbaka och börjar om från början. Eller i alla fall känns det så.

Jag skulle göra allt för att få se dig igen, även om det bara var för en kort stund. Fina simon, min simon. Jag längtar tills vi ses igen. Tills jag får vara i din famn igen.


I'll always be yours! / din gabbi

Kommentera inlägget här: